Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 10 oktober 2018

solen


Sitter och ser ut mot min utsikt i kaxholmen. 
Solen skinner och detärsom vår/höst dag efter en jobb dag. Jag kollade på mina bilder lite och hittade detta kort.Ett fint kort på ett fint sommar minne från i år.På en ö vid Göteborgs skärgård.Som jag/H och en del av min familj seglade lite.Här var jag och H och vilade i solen när vi pratade om livet.Hur vi hade drömmar och tankar så mera större.Bara va för stunden för att veta att vi är här nu.Att vi måste låta tiden säga vad som ska hända.Men ändå att hoppas på det bästa för oss båda.Vi är starka som personer båda två.Allt får vi lägga i guds händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar