Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 31 augusti 2018

Snart jul

En dag var alla på ute flykt på mitt jobb.Så sa en kollega till alla.-Det kommer blir en iall vinter med mycket snö!✌️😁Alla blev glada skrek med glädje:JA!!!Jag tänkte💥nej:De kommer blir olyckor på vägarna 2:Elen kommer bli hög i hyra.Sen finns de väl mera nackdelar.Men de sa jag inte högt😐Jag har aldrig vart en vinter människa.Bara jag har en varm jacka✔️.Älskar mest av allt vår/sommar helst👌✌️😎☀️.Så kommer de vara..Men blir glad för barnens skulle om de blir snö🎅🏼☃.Nu till 2019 nästa år vill jag bli mera bättre på att se/leva♥️💯📷💛💓💚▶️nuet mera.Ta livet som de kommer ta chanser till nått störan🎧💌🍍.Som drömmen i mitt hjärta kan bli bättre om vi tror på de av hoppet i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar