Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 4 juni 2018

Innan du kände mig

Innan du kände mig så visste du mitt namn.Vi sågs vi olika samanhang kyrkan,ica,familjesamanhang m.m.Jag en av dotter till mina föräldrar i 3:e ordningen  mellan dottern den tjej som:sprang runt,busade,sjöng,charmig,kramgo m.m kanske?.Jag kom till Sverige när var 9år.Alla i klassen trodde att jag kom från Boliva för jag hade bott där.Tänk att de började så..Kände mig jaha de året.Kämpade med allt i skolan man skulle passa in med kläder och skor.Gå på discon för att vara en i mänden.En dag sa tjej i min kyrkan som var kristna.Man ska inte gå på sånt.Jag brydde mig inte om henne.Så fick jag bättre vänner när jag var 10år ett nästa år med nya klasskompis.Då kunde jag vara med själv äntligen frihet.Sen var de had man en bra högstadie tid med de vänner som gillade en som man var..Senare gick man ut skolan allt var på topp tänkte jag då i alla fall.Träffade nytt folk genom mina syskon i Örebro.Det var en bra tid...växa in i vuxen världen tänkte man hahahah eler nått. Att de skulle bli så hör för mig som det var för dom...Vilka tankar man fick och var i en bubbla,men ändå i sin egna vardag på mitt jobb.
Vet inte varför det kände så?.Kanske ville de visa en mer och mer.hur ett vuxet liv var.Alla mina syskon gifte sig,hittade den rätta.Tänkte att de måste vara lyckliga hela tiden inga bråk.Jag kände mig ensam varje gång vi såg alla inom bords.Spelade glad och kände att så kommer kanske de  längre fram.?Men jag visste inget om mitt längre fram hur mitt liv..?Vågade inte säga nått men min pappa men han känner mig utan på och insidan.Jag behövde inte säga nått ibland.Så är det även nu när man är 30år.Nu har de mycket jag är stakare än vad folk tror om mig.Personer som har träffat mig festival,kyrkan mm.Nu går med de bästa kollegorna som vet vem jag är.Vad dom är min bästa sida på mtt jobb.Att jag ha Hamed i mitt liv är det som nått jag har känt att den rätta kommer när det kommer.Han är vet hur man behandlar en tjej och gör en glad och ser en i ens hjärta.Inte sårar en det är det bästa,han tror också på gud och går i kyrkan mycket...sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar