Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 7 juni 2018

härligt på långledihet

Solen står högt up mot himmeln när jag är i skåne extra så härligt att åka bort.I går var det Svenska nationaldagen och här i kristianstad var de fest i en stor park i staden med blås musik m.m. Men det var härligt och efter det så åkte vi till havet.Det är den plats som jag tycker om bland allt annat i skåne.När man kommer till havet så är det som mna får ny kraft till allt i livet.Att de blåser gör inget ting för mig det är som att de blåser bort att man inte ska ha kvar i sinnet.Hamed tyckte att de var kallt när vi gick ut till bryggan längs Åhus bryggan som mycket gammal.Men vi tog en mjuk glass där satte oss vid havet och pratade ut och njöt av de.På kvällen blev det en jogging runda som jag kallar det för mig.Det var lite jobbigt för jag blev teppt i näsan samlidigt det var härligt ändå..
Nu i dag så den 7/6 är Hamed på egen löpp runda innan vi ska åka till Lund där han tar examen i sin utbildning.Jag är så stolt över honom.Han har gått på en den bästa skolan i sverige med den bästa utbildingen.Var på hans skola förra sommaren  vi kollde lite granna och gick i staden.Det är en mysig stad med små gator.Så det ska vi på i dag kanske åker vi till Malmö för att hälsa på lite folk som Hamed känner och jag lite också.Så detta blir en bra dag känner jag på mig.Nu ska jag gå och fixa mig tills han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar