Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 22 juni 2015

Vitaminer

Japp vitaminer är det bra.Har börjat att löpa nu sen i våras,sprang vårhuset 5km med mitt jobb.Sen ville vi mera då änmälde vi oss till tjeje millen i Stockholm.Nu har jag sprungit mer än 10km senaste jag var i skogen.Sjukt härligt att springa med bra skog och bra löppar skor.Har väl sprungit mera förut mera för en kul grej skull.Men nu är man mera motiverad att göra detta..Vet att jag har min syster Frida som tycker att detta är bra att man ska tänka de 3:e=S,:smidighet,snabb,styrka.Har någon nära mitt hjärta som gör mig motiverad och stark tills nära jag ska springa detta i september.Det hjälper mig så mycket.Nu ska jag sova🌷.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar