Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 29 juni 2015

saknas

Att sakna personer i ens liv är ju naturligt, förra veckan sprang jag runt Edet där min mormor hus ligger.Gick upp och satt mig på hennes ute plats det var blåsigt den dagen. Vet att detta var hennes favorit plats även på vintern fast hon inte satt så mycket där. Men nu i sommar kommer de var svårt att gå dit för att det sista minnet på förra sommaren. Var när jag och mormor pratade om att hon skulle komma på Frida och Petrus bröllop, då viste hon inte om hon kunde.E-vem ska köra dit mig?Jag- jo dane kör dig med hans familj.Sen till slut så kom den dagen och hon var där på bröllopet och jag kommer i håg att hon sa.E-vad kul detta var!.Efter det blev det sämre då viste jag på nått sätt nu är hon med morfar på de bästa stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar