Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 4 april 2015

Påsk

Nu sitter jag på stationen tar med en chocklad café i väntan på mitt tåg till Örebro som jag ska tillbringa mina dagar i påsk. Så skönt att vara iväg till dom man saknar extra när man inte har dom i sin närhet.Det var ett tag sen jag var i Örebro om jag tänker efter det kan ju inte bli bättre att solen är framme man känner sig extra dag.Det bästa med Frida,Petrus,Ellen,Jonh är att det är så glada och härliga.Själv känner jag mig fin inom mig och utan på.Har en svart kappa,vit sommar linne,brun lång tröja.Snart om 20min så åker jag till fallköping sen vidare där ifrån till Örebro och är framme ca;14.45.glad påsk på er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar