Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 17 april 2015

Tänk va livet får oss på andra tankar ibland

I tisdag var en tuff dag började det var lite stressigt på jobbet.I alla fall det kändes så.Sen kom det regn satt mig vid ett bord på min rast kollade ut.Medans jag lyssnade på lugn musik och tittade ut i regnet.Så kom mormor på mina tankar att hon som brukade klaga när det regnade,den dagen klagade jag på vädret också.Jag är som min mormor på vissa sätt.Livet är som en lång film,saker händer för en anledning så är det.Den rasten blev jobbig.Från kortet:detta var sista gången jag satt med mormor i hennes hus med henne innan hon ville in på skärsstadal.Hon tyckte att kakan var saftig.Sen kramade hon mig och log medan hon drack sitt cafe.Kommer ihåg att hon sa:Det är du och jag.Saknar dig mormor hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar