Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 17 juli 2013

tro mig

jag hörde rätt?såg jag rätt? inget av de jag tänkte på?
hörde fel jag ord när jag fick svaret?
frågade jämt och tänkte att detta blir bra.
tills de skulle hända!
tänkte:yes nu kommer de att hända nått bra.
mina tårar kom i stället de bara rann viste inte hur jag skulle reagera?
varför blev detta så`?
vad gjorde jag för fel?
vem var ärligaste?
 jag var ärlig!
where is your heart slog det mig?
funderade mycket då kom tårna igen,,,,
kan de inte sluta!orkar inte mera,
skakade i hela mig....
ta mig ur...
låt mig bli älskad.....
jag gick ut och sprang för att de skulle gå bort...
då föll stenen.....
kanske blir de bättre:Im living on hope in my life
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar