Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 6 juli 2013

☀☀sommar..

Då har man tränat två pass denna veckan ett i går och ett i dag.Har även fått vart med familj i en vecka fast jag har jobbat och gått upp tidigt varje dag.Kommit dit pigg för min skull och deras skull.Det bästa är att man har fått umgås med andra i ens familj som man vill lära känna mera.Spännande på ett sätt att upptäcka  deras sidor också...Att de får veta mera om mig..Och att visa att jag är grym på kubb;)..!De tyckte mina syskon i alla fall....nu ska ja sova lite..

Jag och mina syskon..lite galna ibland är vi när vi är ihop på ett bra sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar