Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 5 september 2011

Muffinsar..kl13.08 måndag

Jaha då har man tvättat sin tvätt för denna veckan i går , det var toppen skönt när man har 2högar fulla med smutts tvätt.Sen fixade jag lite muffinsar som jag nu vet hur man ska göra för de ska bli bra och på rätt sätt,för innan så gick de inte så bra.Jag har inte så bra minne ibland hur man ska göra.Kanske är det vissa som är bättre på sånt än jag att komma ihåg sånt. Det blev jätte fina muffinsar:ljusa med jordgubbar,äpple, mörk chocklad och sen blev det chocklad muffins med äpple.Kommer nog göra mycket muffinsar när jag inte har nått att göra framåt när man är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar