Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 13 september 2011

Är hösten här redan?

Idag när jag vaknade så trode jag att de var regn och blåssigt ute?!hm..vem vet tänkte jag?...
När jag hade fixat mig så ville mig då blev det en Lyxiga frukost=Pann-Kakor och en knäcka macka med lite vatten.När jag såg ut över min utsikt så tänkte jag att de skulle bli en blåsig dag med regn och barn ute.Men jag tror att hösten kommer om 1 måndag ca el 2 som de ska göra i dessa tider.Nu har jag bara 1 min på mig att skriva nått.Det sista jag vill säga är att:Gör en lyxig frukost när vädret inte säger till dig att gå ut....
Nu måste jag till alla BARN:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar