Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 9 september 2010

syrran/svåger

Det är så konstigt att man ska kalla John nu som:svåger och inte Ellens pojkvän längre. Jag måste nog smaka på ordet... för när man ska berätta om ens syskon vad de gör för tiden till andra.Så måste man tänka till hur de bli med John i bilden nu(John om läser detta så är det inget dumt menat)men John man var den som var där på sjukhuset när Frida åkt in i sommars. När jag inte kunde gå in till Frida på sjukan då var Ellen i rummet där Frida låg i rummet.TACK JOHN FÖR DU FANNS DÄR OCH TOG HAND OM MIG...!:)
Men de får en till svåger om jag gifter mig med någon i framtiden,,,haha när det händer???
Saknar Ellen och John....de är som skapta för varandra....de är så FINA!<3
.................................................................................................................................
I kväll blir det träning och jag hoppas att VI kör kungen/damen  i kväll...den är kul då får man slås om bollen och känna sig att man är bra...:)
Jag hoppas att DIN dag blir bra nu i helgen blir det MULTI....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar