Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 11 september 2010

HOPE

Vad betyder hopp för dig?Hopp kan ibland är var nått bra man upplever eller så kan det vara något som börjar dåligt men slutar bra.För att man tänker att det finns nog hopp i ens liv hela tiden, hur än det är i nuet just då. Men att hoppas på hoppet är nått bra även att de kan ta lång tid eller kort tid för alla. Att man kan få inspiration av många personer som ger en hop i vardagen, till och med ett barn man möter på en tåg station-ett kusin barn/syskon barn som man har. 


jag är en person som gillar barn som ler och de gör mig att hop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar