Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 5 oktober 2022

höst

Hej,Nu tar jag nya tag och satsar på det jag brinner i mitt liv.Det är min familj,M,familjen Eklbom,familjen Gilleving.De är som känner mig bäst och peppar en till tusen❤️Jag vill bara se framåt ge min tid till personer som vill lära känna mig på djupet.De som känner mig bäst i livet av många personer.Har vissa personer som jag kan prata med på mitt jobb..Även att jag känner mig ensam i kyrkan fast jag känner en del.Det är ju jobbigt tycker jag även att är kristen.🌹Mitt hjärta gråter när jag tänker på detta har hållit detta så många år.Ingen kommer att förstå varför och hur jag känner mig så.Om man vill höra det så säg till mig.Så får ni veta fråga mig eller skicka på fb eller ta ett samtal live om du vågar?.Det är bara min syster Ellen som jag har berättat detta för.Så skönt med helg snart🌾🌸🫶🚌🦋🌾Komma bort…❤️för ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar