Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 29 april 2020

Dagar i väntan

Allt som är runt omkring oss ibland på hur vi:tänker, ser på livet, känner med känslor, hur man pratar, visar med sitt kroppsspråk.
Det är svårt förstå tycker jag när man inte vet vart man har varandra.På vad vi gör med nya upplevelse som är bra men kluriga är det svårt tycker jag. Man vill inte misslyckas igen och igen då bakar jag igen lämnar allt.Hur man ska tänka på nytt💭💬med nya öppna ögon och sinnet som man vill va. Att vara med nya personer som gamla i vardagen.Att vara lagom visa en vänlighet, hänsyn, respekt, igen förstående och det påminner en ta små steg. Att visa sig själv hur man är som person som man är med öppna kort.Fast man vill ta 2 steg mera än 1 steg.Det är någon som jag jobbar med mycket hela tiden fast det är svårt att jag in det i lagom. 🙈💣Men är ändå glad i livet med vänner och familj som älskar en som man är.💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar