Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 13 juli 2020

This is me

Detta är en del saker punkter som beskriver vem jag är.

⚓️Glad person

♥️Ger glädje till de som är viktiga för mig

⭐️Rolig

🍀Tror på mig själv

🍓Älskar musik 

☀️Älskar att sol på resor🌎STOLT ÖVER MIN BARNDOM I SYDAMERIKA MED FAMILJEN och många fler personer.💜💪Har mål i mitt liv🐚Älskar snäckor🇧🇷🇺🇸🇪🇸.Kan prata 2 språk🚵‍♀️Tycker om att cykla💃Älskar att dansa🎾Har spelat tennis sen jag var 8år fram till nu:32år 2020.🍗Älskar kykling i olika sortis rätter m.m...........................👎Hatar falska personer,folk som ljuger,sårar mig.💔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar