Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 1 december 2019

1/12-2019

Om 23 dagar är det jul och det har vart en lugn i mig när man har kollat på personer som har gått fram och tillbaka på A6center.Alla vill ju ge den bäst julklappen tills ens vän/familj.m.m.När jag har förra veckan på Kahls som är ett cafe/te affär på A6 i jönköping. När jag hade fått min kopp cafe i handen som min syster Stina hade gjort.Satt mig på en hög svart pall.Så kom det 2 st vuxna personer en mamma och en dotter och pustade ut.De sa:Åh nu har vi fixat alla julklappar så skönt till alla i vår familj:Vi måste ha lite cafe till julen nu.!
Som sagt då tänkte jag att det ju skönt att jag inte behöver köpa till alla min familj.Undra vad vi ska göra i år.?Jag har ju redan gett mig en julklapp i november, då behöver jag inte något till mig själv.Man har ju allt:kläder, skor m.m.
Fundera på att ge en samma summa som jag gav mig själv, min egna julklapp som kostade mig. Sen ska jag skicka den summan pengar till barnen i Argentina, för att jag har de så bra.Man jobbar och får lön varje månad även att man betalar till allt i som man ska.Så det blir nog min extra julklapp till någon i världen denna jul....
Vad ska du ge i år?.Som kan ge något annat för någon annan även att du har  familj och vännner m.m?
Nu kan jag slappna av och jule friden och dra mig tillbaka💝💆🙏 ....Trevlig dag:Hope, Dreams ,Life, Belivie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar