Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 15 augusti 2019

hm








Att kom nära men ändå vara långt från något som man längtar i sitt liv och hjärta💖. Ibland tänker jag att nu vill veta vad som kommer att hända i mitt liv längre fram. På det man längtar till något litet💛men ändå att det så långt bort i sin egna lilla värld.Med sitt jobb, familj, musik, kyrkan, träning och vänner de som man känner sig trygg i.Nu är jag i en fas i mitt:sinne, hjärta och själ:att jag ska må bra själv först innan jag går in på något riktigt bra igen. När jag känner mig stark kommer en dör öppnas till för mig då blir pytte lite närmare vad jag tänkte.
Då kommer de gå bättre.
Tro på: hoppets drömmar i ditt hjärta 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar