Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 25 juli 2019

feeling good



Feeling Good med L.H som låten heter kom fram på sportify lista ikväll när jag satt här skulle just skriva.Låten får mig att känna mig ro i mitt hjärta, ger en frihet i livet. Med tro och hop för morgon dagen.Kanske har du någon annan låt som får dig på gott humör?I dont know?Jag har många men denna låt är speciell för mig av alla.Det är som jag flygermoln och sitter svänger i hela min kropp. Dinglar med benen framåt tillbaks när låten är på. När jag sätter på denna låt, har de ett sving med riktiga instrument.När jag hör ordet freedom i sången:så tänker jag de kan vara att få leva sitt liv på sitt sätt.Leva sitt egna liv som man mår bäst av.De som gör en lycklig, glad, m.m i en hjärta.
Även att gitarr riffen på slutet är så grymt lyssna på det.
Ha en bra dag.💚💛💚💪 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar