Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 6 mars 2019

STÖRRE

Jag är en person som gillar att lyssna på så mycket olika sorter musik.Som:lugn, lovsång, latino låtar, Molly, lugn blåsmusik med mycket blås.Det är min pappa som har lärt mig att gilla blå musik.För en gång i tiden så spelade jag althorn gjorde de i 3 år.
Gillar att åka med min pappa på konserter själv💙.
Men jag gillar inte skrik musik:när de inte sjunger i låten bara.Ni fattar nog😆 vad jag menar som hård rock.De som gillar sån musik kul för er!👍Jag går bara går där i från och lyssnar på en annan låt, dansar av mig med mina moves. Denna låt har hjälpt mig i hel heten. När jag tänker på ordet STÖRRE: att gud har nått större i vart liv med drömmar och vägar.Då blir livet bättre och längre ihop.Då får vi styrka i de också för han vet vad som hända längre fram.Men jag vet att detta är också en kärleks låt också. Jag får mera hopp och mod i livet när jag lyssnar på denna låten.
Dont get me wrong.Ha en trevlig dag/helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar