Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 21 februari 2019

Små ord men lite mera än så

 Att falla ner kan man göra flera gånger i sitt liv.Men när man får ont igen och igen det känns i ens hjärta brister.Då orkar man inte längre mera.Luften från en ballong som tar slut när den är stor🎈.Då spricker ballongen med: luft, liv, tillit, tro , drömmar, kramar ,omsorg.Ingen kan trycka ner mig igen  .Tur att jag har en stor familj som känner mig som den jag är.💕De som är på mitt jobb och alla kids och deras små hjärta och glädje.💭💛Nu vill jag:leva, drömma, se nytt, hoppas och få frid i mitt hjärta om nya bättre tider som jag vet ligger framför mig.
Hoppas DU som läser detta blir glad fast jag inte vem du är?
Ha en trevlig helg💚



 kraft och värme 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar