Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 30 januari 2019

Allt blir bra..

Ibland är det svårt med nya saker men jag klara detta!
Har en ny vän som jag fick lära känna för år sen.En vis person som sa:de kommer att gå långsamt men de kommer att gå bra.Det spelar ingen roll vad som händer, allt kommer gå bra.Som i sången Lisa Nilsson;LÅNGSAMT LEDER OCKSÅ NÅGON STANNS.
Längtar efter våren för att löpa 5,5 km och flera kilometer.Att ta en löp runda i solen.I dag på jobbet så var vi ute en stund det var så kallt.Då tänkte jag på våren❤️min bästa vän.Något som jag gör oftast på vintern när snön kommer.Men jag måste vara glad för barnen på jobbet de älskar snön...Jag gjorde de också när jag var mindre men det var så mycket kläder vill jag minnas.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar