Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 18 juli 2018

vacasiones lo mejor este mes..!NO VE

Denna veckan har jag joggat varje dag sen jag började min semester ute på havet öar i göteborg.Sprang bredvid havet till vänster om mig i Marstrand.När jag närmade mig sista delen av min löpning så kom jag in på en stig in i en skogen stigen som var en sago skog i mina ögon just då.Ville bara titta och titta mer.Bland olika träd som var långa och olika former till att se stora stenar i skogen.När jag såg naturen så började jag tänka på mitt jobb igen hur jag kan bli bättre att berätta sagor.Genom att min fantasi kom fram ville tänka nytt.Ville fotografera hela tiden med min camera men de gick inte då skulle mitt minne ta telefonen ta slut.Det fanns skog,stenar, buskar,små bäckar med vatten m.m som vilken som helst kunde en figur i sago eller film kunde komma fram.Helt magiska i mina ögon ville hämta alla kids nu!!på mitt jobb så de kunde se detta.Men de är ju på sommarlov som sagt hahahaha....Som sagt när man ska ha semester själv så börjar hjärnan tänka.Fast att man ville stänga av den hahaha..Löpte runt bland stora och små stenar som fanns.Sen tog ett bad i havet efteråt dagarna jag var där efter löppingen.Fast på olika öar i Göteborg men nu är jag i Skåne. Har sprungit sen jag kom hit på kvällarna så skönt ändå...Att man har sin egen pt vid en sida som puchar en hela tiden till detta,att jag kommer att fixa detta.En som vill se mig bli en bättre löppare i min takt det är det viktigaste.Sen har jag läst böcker på dagarna och i går var jag i stan och lyssnade på en kille :christian,som var med i idol förra året.Han var grym på gittar och song hade ett fett grymt band till han.Så jag var där och kände att detta ska man göra bara göra saker man blir glad av.Sen när man springer så får man kraft och ger en energi till livet vad som händer.Det är som att gå till en kurator och prata av sig.Bara att man löper jag känner mig bättre för varje gång.Nu ska vi springa i regnet som är lite mindre än i morse..se yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar