Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 29 december 2016

Kärlek,livet,Oss

I Middsommas detta år var min systers mage så stor fyld av vatten och en tjej bebis.Mycke har hänt och hon växer så de knakar nu,som nu  är 5månader:Tyra.Nu i jul har de vart så mysigt att inte har spelat någon roll vad som har hänt.Bara att ha fått nära Tyra i mina föräldrars hus.Det har betytt så mycket..Man blir så lycklig att jag tänker att det är skönt att vara singel då får man VA med henne och  hela sin familj.Men den som lever får se vad som händer i livet❤🙏🏾🌺?Allt måste ske på rätt tillfälle som min pappa säger ofta.Då kan de bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar