Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 16 augusti 2016

What is life♻️❤️

Jag har denna text (som är längst ner på sidan)i min mobil.Så kollar på denna läser den då och tänker vad den betydde för mig i början.Nu är det mera annat sätt.Kanske tror man att denna text är till en kille man vill ha i sitt liv?Han kommer att älska mig mera än någon annan tjej på denna jord?😍Det gjorde jag måste erkänna🙄Det var jag ett misstag då som gjorde.(Han blev glad för de.)Nu finns han inte i bilden längre.Det var ett ärligt exempel på hur man kan tolka texten.Nu igen senare år tänker jag på GUD.Man ser framåt på nått längre än killar i denna text.Jag kom på att det kan vara ett brev till Gud från dig.Att man ska vara med honom alltid hålla sitt liv,vara nära honom.Man har en tron i sitt hjärta.Att Gud ska komma först i allt man gör i livet.🔝♻️Man ska vara med honom och inte lämna honom ur sitt liv.Att Gud är med oss för han älskar oss som vi är.Jag kommer att älskar GUD hela mitt liv även att jag blir äldre.Om jag blir gladare,tråkigare ni vet.Vad jag menar.
Då kan jag finna tröst i honom.Jag vet att hans kärlek är större än någon annat i världen.Vad än jag möter för personer på olika platser i livet.Även att vi göra saker som är dålig kommer GUD att förlåta en för vi har lovat att följa honom hela vägen i våra liv.Då kommer vi närmare honom då visar han allt vad han har planerat för vårt liv.Då kan ingen stoppa oss från att vara med GUd hela vägen Amen.Att ha sikte på vägen framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar