Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 25 juli 2016

Semester 2016

Amsterdam är nu har kommit från med nya äventyr jag och mina föräldrar.Kul att resa med dom.Kanske inte alla som tycker de?Jag vet inte?på vägen hit lyssnade jag och min pappa på radion.Vi tyckte att språket lätt blaskigt.Allt från norska till obegripligt enligt min pappa.Sen skrattade vi åt radio tjejen😂😂😂😄😄😄😄😆😆😆.Men målet är ju Franrike som det står på kartan.Här är det sol och en härlig miljö med fina hus m.m.Vi har fått granar här på hotellet det är tjejer som är runt 19 års ålder.Ja fy vad  gamal man känner sig.Men detta är nog mitt bästa ålder nu.Har kommit in i åldern och jag har den bästa tiden framför mig.🙌🏿🙌🏿Never give upp👌🏾☀️🏃🏾💪🏾💪🏾💪🏾

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar