Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 22 april 2016

Liv❤️☀️🌾

Nu är det äntligen vår och allt växer vitsippor.Just I veckan var vi i denna skog med alla våra barn  på förskolan med mina kollegor.Här leker vi,hoppar på olika stenar.Ibland går de som på sago äventyr i skogen med en av mina kollegor.Denna gång hade min kollega berättat om ett troll.Vi tar med oss mat som vi äter till lunch och sen när vi har ätit klart.När Alla är nöjda då går vi hem till Lyckanskola igen.Detta är en höjd punkten i mitt liv med barn som får fantiserar om allt.Jag vill leva för dom lik så jag tycker om att umgås med barn.Då kommer jag se framför det bästa för dem.För jag älskar mitt jobb👌🏾✌🏾️☀️Det finns hop för alla och drömmar vart man är i livet.
Om ni vill veta mera om förskolan sök på Lyckanskola på internet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar