Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 20 oktober 2015

Lifes makes You strong

Innan jag gick till tennisen i kväll gjorde jag en energi dryck:mango-fil,apelsin,bannan.Sen mixar jag det och detta var min vardags lyx mot träning.Det blev 2glas innan jag åkte till min träningen .Nu efteråt så har de gått bra för det gick bra på tennis träningen.Gick väl bra men bättre på slutet var det roligt,fick kämpa om bollen.Blev lite argare då sa en äldre kvinna att:Du blev bättre på slutet...Men det känns som att jag blir bättre i denna grupp än i den andra gruppen.Hoppas att ni som läser bloggen blir inspererad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar