Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 20 augusti 2015

Konstigt...

Har ni vart med någon om en dröm som ni tänker göra när man är liten?.Hela mitt liv har tyckt att det bästa jag vet är att cykla.Vart jag än har bott eller en grej som jag älskar från den kalla vinter.Då tänker jag att:cycla en sommar i solsken.Så i år blev det av med min mamma runt en sjö som heter;Landsjön.Det gjorde vi en härlig söndags eftermiddag och tuffade runt.Sen tänkte jag efteråt att jag ska nog ut och springa en mil.Så när jag tog samma väg som vi hade cyklat innan började jogga lätt.När jag kom till 5km så kollade runt sjön.Då tänkte jag men om jag kan cykla runt så kan jag jogga runt.Så började jag att jogga runt men 3st backar gick jag upp.När jag kom till den sista backen mot vägen till mina föräldrar.Den backen är brant och har jämt vart de.Så insåg jag när jag gick oj nu har jag gjort nått som jag inte trodde jag kunde göra!?Men hade joggat 12km runt landsjön.Så konstigt de blev men nu är det gjort nu till tjej milen får jag springa 5km med tempo.

1 kommentar: