Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 7 mars 2015

Nu .....!

Hej nu firar vi alla min och mammas födelsedag till samans när alla kan....Vi gör har vart på second hand,spelat spel ihop,skrattat och lagar god mat ihop.Medans några kollar på hockey för det är viktigt också att följa som min svåger tycker om Martin Vingren det har han ihop med min pappa.Som är Stockholmare i sitt hjärta fast han bor nu i kaxholmen nu.De andra lagar mat för kvällens middag och jag och Frida gör ett projekt med lite bilder.Nu har min familj växt under tiden rätt kul med mycket skratt och glädje.Ni är så bra tänka att jag har de bästa runt om kring mig.De finns där jag inte är på topp.Oj nu började jag gråta lite detta var inte planterat.Nu väntar jag på den sista person som ska in i denna familj i min framtid.Längtar så......!När det blir så blir det bra....Gud hör bönen från mitt hjärta💝.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar