Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 25 september 2013

Hn..

Hur man är modig?Det kan vara på alla sätt som DU tycker det är svårt i bland.Vart man är i livet?Om man ska lära känna nya personer,göra grejer man aldrig har gjort innan.Att man inte vågar jämt.För man vill visa att detta är jag,vad personen ska tycka om en.Jag funderar ibland att det kan vara jobbigt att möta nytt folk.Som man inte känner för att man då ska bli helt okej när man möter.Att de kan bubbla i hela kroppen man är inte är berädd .Att man har som en blomma som man vill blåsa ut alla.Säga de som man vill lära känna just den personen.Sen att man ska våga säga allt hur man är.För man har ju som en väska allt man har med sig i sitt liv.Som man vill säga som handlar om sitt liv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar