Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 3 januari 2013

Drömmar

I drömmar kan vi alltid tänka att det är en dröm.Nått som finns i fantasi som de slå in någon dag el plats. att man drömmer om saker man inte fattar,att man drömmer oroliga grejer.jag hade en dröm gång att ja cyklade där blommor växte runt i kring mig och vi cyklade långt som en cykel resa.Senare en sommar var jag och min fam och hade cykel semester.Vädret var inte på topp men jag kommer ihåg att de hade regnat och vi hade cyklat en lång dag till vi kom till ett rid stall på Gotland.Så alla mina syskon fick rida bar backa:när man rider utan sadel.Då kom det regn men de gjorde inget för jag hade den finaste hästen.De tyckte i alla fall jag den hette :pullen,han vr mörk café brun.sen efter vi hade tidigt i skogen jag och mina syskon efter en lång och härlig tur.Som jag inte glömmer av.När vi hade ridit klart och hade villat så åkte vi helt plötslig som jag hade dröm innan vi var på denna semester.Där på vägen mellan träd och blommor fast de var regnigt.Så var jag i min dröm fast solen sken inte men att de var konstigt.Sen började mamma sjunga :här är där man inte är.där är där man är är, för här har man alltid med sig.Ni som har sett 5 är fler än 4 elefanter.Så sjunger de den låten . ..det är vad jag kommer ihåg efter den semestern och mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar