Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 4 oktober 2011

Only.....


Ser ni flickan på bilden?Ovan  på hennes huvud  står det: THINKING OF YOU ALWAYS.Vad skulle du tänka på om du skulle se HENNE en dag?En flicka som ropade på HJÄLP!Men ändå att ingen hör henne. Med blicken rakt framför dig?Att man ser henne i vardagen.Hon tänker på något som saknas. En som tycker om henne som hon är,hur hon är inom sig.Inte vara någon annan än hon själv är. Någon som inte visar henne kärlek. Hon är ledsen,oro,längtar,öm,saknar vänner,skakar inom sig, gömmer alla sina tårar för alla.När hon är med sina vänner vet,hon inte vad hon ska säga göra? Hur hon ska vara med?Om att förlorar sina vänner när de lämnar henne? För de som har hänt så många gånger.När man tyckte att något bra, så trycker de andra ner henne. Att det är inte bra tillräckligt nog för hon köpte de finaste blommorna.Hon vill gå skrika!hennes tankar säger:att detta är inte bra ändå!För att hon gjorde sitt bästa som hon tyckte var bra.Men att det är inte tillräcklig nog! Det är oroligt uppe i hennes tankar där det snurrar om allt. Att hon har gjort så många försök att visa, att hon duger att hon vill ge upp!För att alla runt hennes vänner kring henne är upptagna,genom tänker att: vad ska jag göra för att ni deras mål som deras vän?....


 Vad är ditt mål?....Hur är DU SOM vän?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar