Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 10 augusti 2011

sista semester bilden

Min semester slutade med att jag fick åka bärgningsbil i Gtbg. En sådan som jag tror att en del små pojkar önskar att de skulle få åka i någon gång i livet.
Jag fick sitta fram bredvid chauffören, och jag kan ju säga ER att man såg mycket bra när man kollade ner på bilarna på vägen bredvid. I sommar har jag åkt ALLT, tror jag, förutom vanligt TÅG/TAXI. Det har varit kul.
Ja det blev kul även sista semesterdagen i år, som sagt, för göteborgare är väldigt KÄCKA!
O till sist fick vi åka hem med en ny hyr bil, Audi A4. TYP, en mycket snabb bil som pappa gillade !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar