Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 31 juli 2011

Vart Är De Dagarna?....

Vart är de dagarna som vi skrattade ihop?Vart är de dagarna vi var knäppa vi struntade vad de sa,varför vi var så.?Vart är de dagarna vi hade hemlisar ihop? Vart är alla dagar vi grät ihop?Vart är de dagar vi pratade minen ihop? Vart är de dagar när vi reste ihop?Vart är de dagar som jag kunde vara mig själv när vi pratade om allt. Vart är de dagar vi sjöng ihop?Vart är de dagar vi tag tips till varandra?
Vart är de dagarna vi lyssnade på varandra när vi behövde prata?Vart är de dagar vi spelade spel och hade det jätte kul?Vart ä de dagarna vi lyssnade på musik och dansade som tokar!Jag kommer ihåg DIG.....fast vi inte är nära nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar