Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 7 januari 2011

Fredag min första lediga dag.

Klockan är 07.45 på morgonen och det är inte varje dag man går upp så självmant,men Harry sa att nu när klockan var 07.28 att"snälla det är kris".Jag tänkte då att nu är klockan säkert 03.30 på morgonen men de var den inte.Det var bara att gå upp ta på sig mjukis byxorna och gå i väg,på ett sätt var de skönt att gå upp ta en runda se hur vädret var.För i går när jag gick lite tidigare så snöade det när jag och Harry ute  de var så mysigt. Att jag vill gå 1 timma med han,men så kan man inte göra på en arbetsdag som sagt.Nu är jag lite halv pigg/seg och kan tänka mig att söva lite mera om man vara trevlig i dag när man ska ha gäster snart är min klocka:08.00så de är nog bästa att söva lite mera...chaauuu..
hoppas att dig blir bättre än min.chaauuuuu

1 kommentar:

  1. hej syster med lyster!
    skriv om hur det var på salem! ja! hurra!
    och här e min blogg http://ellenvingren.wordpress.com

    SvaraRadera