Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 4 december 2010

vinter igen

I dag blir det en sväng i stan för att inhandla inför julen eller nåt fint till mig själv.Ska gå in på Lagerhouse som har kommit till Jönköping .Om den fina klänningen på den nya affären är kvar?Ibland när man tänker på vinter så tänker jag att det är kalt m.m. Men när man går ute och inte fryser så är det mysigt att lufsa bland snön.Jag menar att gå i mjuk snö känna knarret när man går.Snart är det dax att fixa sig för staden.Har en lite hosta/astma som gå nu men äter mycket apelsiner för att de ska bli bättre.

1 kommentar:

  1. du är härlig syrran. en av de allra härligaste jag vet!!! kram!

    SvaraRadera